skor i triss

 
Igår var en dyr dag!
 
Först tankade jag bilen (ingen billig historia det här med bensin)
 
Sen handlade jag mat, visserligen gillar jag god mat, men det är ändå ganska tråkigt.
 
Sen köpte jag skor! =)  Faktiskt var det kul att köpa skor igår (är inte som "alla" andra tjejer som tycker det är kul att köpa skor)
 
Tre par blev det hos en välbekant butik där man köper två par och får det tredje på köpet.
 
 
Ett par gympa skor
 
 
Ett par lite lägre finare skor
 
Ett par stövlar.
 
 
Kanske inte så kul att alla blev svarta men så blev det denna gången.
 
Nu klarar jag mig nog ett tag! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka fina skor! Ska se om jag hinner kolla skor, ska åka till stan för att jobba i morgon...
Å visst har jag å svärmor massa gemensamt, vi har det så skoj ihop och byter ideer med varandra titt som tätt ;-D KRAM

2012-09-26 @ 14:31:23
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Johanna

De i mitten ahr jag med, tror jag!

skall ha den i samma lokal som jag skall ha min 30årsfest :) Gratis och bra :)

2012-09-26 @ 21:46:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0