Ullared..förlovning och bröllop!!

Oj vad veckan går. Sportlovet slut igen, skolan och dagis igång. Hinner inte rikigt med känns det som.

Mange är pappaledig nu,  eller jag är mammaledig och mange är hemma denna veckan, vi är hemma båda två denna veckan men schyy... dagis vet inte, då hade vi inte fått lämna Theo, men så ofta jag har hållt honom hemma pga lov eller sjukdommar på dagis så tycker jag gott han kan få vara där vad tycker ni? vi får ju ändå betala.

I mådags vad gorde vi då? hmmm..inte mycket jag var på maxi och handlade utan barn, sen hände inte mycket.

I tisdags var vi på banken jag, Mange och Nora dags att lägga om lån och så. sen gjorde vi inte mycket den dagen heller.

Igår onsdag var jag tillsamman med Sara i Ullared på Gekås....tjoho...Handla och handla och handla...men ändå blev det inte så dyrt som det brukar bli. super bra så klart.

På väg dit, hmm Sara körde navigatorn var inte riktigt vän med oss (inte för att vi behövde den igentligen) men vi körde i alla fall mitt ute i skogen eller på en åker kanske?
vi körde i alla fall inte på någon väg! =)

Kläder till Selma mest till Theo och lite lite till Nora (vi har ju massor tjejkläder) några leksaker och pyssel , lite kläder till mig och Mange och så lite ljust (älskar ljus eldar massor) och lite annat smått och gott.

En del till Selmas nya rum handlade jag också som vi ska fixa till inom kort (återkommer till detta)

I sommar ska vi renovera Theos rum tilläggs isolera byta fönster mm. så jag köpte en riktig verktygslåda till honom. (barn storlek) han kommer bli överlycklig när han får den! =)

massor pyssel till Selma köpte ja, kommer ni ihåg mitt lilla projekt jag började med för ett tag sen? det ska i alla fall bli en pyssel låda till Selma fylld med pyssel till hennes nya rum. =) hemlisar är roligt! =)



det hade kunnat få plats lite till eller hur? =)

Känns som massor svamel..hahaha.

Idag har vi inte heller gjort jätte mycket, men Mange har städat den ena bilen, jag har tvättar, målat lite på projektet, städat toa och jag och Selma har rensat hennes rum lite, mange och theo rensade theos rum, vilket innebar lite tandagnissel...man kan ju inte slänga bilar även om dem är väldigt mycket isönder. =)

Idag har jag även fått reda på att min älskade Petra friade till sin älskling igår och han sa JA såklart....STORT GRATTIS!!!

ett par andra kompisar gifte sig igår GRATTIS till dem också. =)

I morgon ska vi hälsa på kusinbebis och sen ska jag till Johanna och dricka vin äta mat och tragga skit! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Mkt ni har hunnit med, avis för ullared. ha ha

Kul pyssel till selma, de lär hon gilla. Likaså verktygslådan till theo.

tack vännen. längtar så. spännande e de.

Ha de bäst nu ikväll.

kramar

2012-03-02 @ 08:49:57
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har svarat på din kommentar i det skyddade.



Ses ikväll :) Kram

2012-03-02 @ 14:54:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Ha ha ha ja de lutar åt nästa sommar Madde. O du vet vad du blir? Om du vill ?

Kramar

2012-03-02 @ 15:52:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0