utedag

Hela min lediga dag idag har spenderats utomhus, på förmiddagen när Theo var på dagis och Selma i skolan så fixade jag och Nora i trädgården. Nora tröttnade och somnade efter en knappt timme! =)

Jag hann med massor då, så nu börjar trädgården likna något! =) Kommer antagligen ha träningsvärk i morgon. Gött.

På eftermiddagen var det lekdejt men Theos bästis. Vi var en runda  i "skogen" och hade lite picknick, vilket alla barnen gillade, även jag och Sara gillar picknickar. =)

Nu är jag helt slut efter en utedag.

Jobb i morgon igen, ända till 18. Sen är det helg! Härligt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en bra dag

kram

2012-03-29 @ 21:54:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0