Selma

Fick ett brev från Selmas läkare, inget fel på hennes mage inte. eller jo nått fel är det ju, hon har antagligen fått min mage.

Tydligen hade jag också ont i min mage när jag var i hennes ålder, men det gick över tills jag gick i nian och fick magkatarr, sen har det gått utför. =/ Men det är inget fel på min mage heller enl. läkare och ultraljud. Orolig mage...hmm..

Frågan är ju bara vad ska vi göra åt Selmas mage? Känns ju som man borde kunna göra något så hon slipper ha ont.

Även om min mage är knäpp så vet jag inte vad som göra ont eller inte, det varierar nämligen. Vi äter inte särskilt kryddstarkmat eller fetmat. för det klarar inte min mage.

Ska prova att hon får dricka proviva varje morgon och se om det gör någon nytta.

håll tummarna!

Nu är det i alla fall helg. Skönt som tusan. =)


Kommentarer
Postat av: Petra

stackars lilla tjeja! Jobbigt de dära...



Nej men jag märkte de kan jag säga. =( Nej du var väl en av de få som aldrig sa ngt. Ja jag är glad över att jag var så liten.

Flåt att jag ej skickade igår om mormor....orkade ej... hemskt ledsen.

kramar

2012-03-30 @ 21:24:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack! Jo de e mkt nu, sen e Cornelia sjukt trotsig o jobbig helt enkelt. Hon tar väl hårt på allt oxå. mormor cancer o sen hennes farfar har cancer. så mkt nu för alla

kramar

2012-03-30 @ 21:58:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0