otroligt seg fredag

En otroligt seg fredag flöt sakta förbi på jobbet. Segare dag får man leta efter.

Men tillslut kom jag hem till min underbara familj! Möttes av Hej hej av Nora, titta vad jag har med mig från skolan av Selma och go natt av Theo. =)

Theo var så trött så han gick och la sig när jag kom hem. Selma hade fått med sig Trolle hem idag, ett litet gosesdjur som kommer på besök i skolan med jämna mellanrum och lär barnen räkna. Och varje veckoslut är det någon av barnen som får ta med sig trolle hem över helgen, skriva och rita lite i hans bok om vad dem hittat på. =)



Selmas busschafför är nog den snällaste i världen, idag när dem hoppat in i bussen körde han till macken och bjöd alla barnen på glass. hur många busschafförer gör en sån grej? =)


Snart har Selma även ett nytt rum. nytt golv är köpt idag och snart är hela rummet rensat.  gissa om vi har en förväntans full Selma?! =)

Jag och Petra har även bestämt att vi absolut inte ska träffas i morgon och inte grilla vid halv5 tiden.....(vi kan nämligen aldrig bestämma något för då är det alltid någon som bli sjuk)  så vi ska absolut inte träffas imorgon! =)

Hoppas alla får en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha goa underbara du! Nej vi ska absolut inte ses. va spännande för Selma.

Nej sådana busschaufförer e nog sällsynta.



Kram längtar till imorgon

2012-03-16 @ 20:15:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0