Guld eller inte?

Fullrulle här hemma. Vi håller på med Selmas rum för fulla muggar, på lördag ska det vara klart. En del kvar.

Men golvet är snart färdigt och målat har vi ju gjort.

Så kvar är lister, hyllplan som ska upp, wallies ska på plats, rullgardin och så lite lullull(alltså gardiner, drapperi, hemlis och så ska det möbleras också så klart. )

Allt det tar nog lite längre tid än man tror. Tur barnen ska sova hos farmor och farfar mellan fredag och lördag, då ska det fixas så det blir lite överraskning med slutresultatet för Selma.


Älsklingen har hunnit med en heldel idag, så bara det sista kvar.

Dörren som ska sitta för vad ska man kalla det "garderoben" , den målade jag igår. Selma har bestämmt hur det ska vara.

Egentligen hade hon en hel massa idéer men jag är ju ingen konstnär så ganska många idéer fick skrotas, som att jag skulle måla ett porträtt av hela familjen. Så här kom hon ialla fall framtill att hon ville ha tillslut:



Sen är ju frågan ska vi måla guld där det är vitt nu eller låta det vara så här?? Blir Selma nöjd utan guld?


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej ! Fint. Men jag hade nog låtit de varit vitt. Tror du inte att det blir för mkt med guld?

Men ja, de e upp till dig så klart.,

Men de var jätte snyggt nu

SPännande

2012-03-20 @ 21:21:44
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

ja fy vad rädda vi blev

kram

2012-03-21 @ 12:01:26
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0