Världs sämst...

Jag vet, jag är världs sämst på att blogga just nu!! hinner helt enkelt inte. Mycket som ska hinnas med.

Barnen, jobb, träning och så ska Theos nya rum bli klart, helst innan onsdag. Så efter onsdag så lovar jag att det ska komma upp lite Ullareds fynd och Theos nya rum. 

I lördags hade vi en riktig mys dag, först träffade vi hela fam. Lundahl för familje mys och fotografering. Sen på kvällen tittade hela familjen på Björn bröder och åt popcorn, Nora älskade popcorn, ända nackdelen var att det fanns popcorn överallt sen ! =)

När Nora somnat spelade vi andra några vändor Uno (ett av fynden på Gekås)

Igår så blev det att fixa med Theos rum, han var och lekte med sin bästis, Selma hade en kompis hemma och lekte. så det var ganska lungt. vi fick mycket gjort när Nora sov 2 timmar middag! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

lyxigt! Jag har 5 veckor till semester... men de två kommande veckorna jobbar jag bara 4 dagar. är eldig den 15juni och sen midsommarafton!



skönt med tredagars!

2012-06-04 @ 15:41:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser fram emot att se T:s färdiga rum senare i veckan då!!! KRAM KRAM

2012-06-04 @ 22:21:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0