Skånesdjurpark

I går var vi på Skånes djurpark jag barnen mormor och morfar och moster Becka. En helmysig eftermiddag, även om Theo började tjura över att vi inte kom till björnarna snabbt nog! =)
 
Vi hade även en väldigt närgången svan som gärna ville äta upp vår fika, och jag tyckte denna svan var lite närgången, och jag litar inte riktigt på att dem är snälla!
 
Tror faktiskt att min moster och mobror skrämt mig lite när vi var yngre och paddlade kanot (tror det var i Ivösjön) och det kom ett par svanar simmande, dem sa att vi absolut inte skulle bry oss om dem för dem kunde bli arga och anfalla oss! =) det sitter i bakhuvudet. =)
 
Nora tyckte också det var kul, även om hon gärna tyckte att moster Becka kunde bära henne. =)
 
Dessutom tackar vi morfar och mormor för allt, inte därför vi ville att dem skulle följa med! =) Men tack tack!!
 Ni är goa ni!!
 
Inte många bilder tagna idag heller, Becka fotade hur mycket som helst, inte jag...kan ju bero på att jag har hur många kort på djuren som helst redan! =) Ha varit där hmmm ganska många gånger...
 
 
Nora gillade dem små djuren, kaniner och marsvin och illern, =) Det stora Linderöds svinet var ingen höjdare och hästarna var sådär. dem små djuren var helt klart bäst. =)
 
Selma och Theo flörtade med morfar så dem fick rida. =) Nora ville nog också och skulle ta hjälm på sig men när vi skulle klappa hästarna klamrade hon sig fast vid mig! så ingen ridtur för henne. =) Kanske nästa år?
 
Barnen helnöjda!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0