Fynden!!

Jag har ju lovat att visa lite Ullareds fynd. Här kommer några. Inte ens hälften av allt som inhandlades.



Lite kläder till Selma



Linne till Theo, han fick även shorts, fler tröjor och så lite saker till hans nya rum.



Lite av mina fynd, blev mer än detta till mig. =) Onepeicen "pippi" är nog det bästa fyndet. så jäkla fult är det men så underbart skön! =)


Nora fick också lite kläder så klart, bara byxor/shorts/capri märkte jag när jag kom hem, varför köpte jag inga tröjor?? Jaja spelar inte så stor roll, hon har massor tröjor. =)

Sen blev det ju lite ljus (som vanligt) Kökshanddukar, en duk, presentpapper, grattiskort, Underkläder mm

Bilen var ganska fulllastad om man säger så! =)



Detta är efter första rundan inne på Gekås....

Var lite till instoppat i bilen innan vi körde hem på söndagen.

Vi hade alla kassar vid fötterna, någon hade till och med i knäet.

Men vad förväntar man sig när man är 5 tjejer i EN bil?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det gick bra och packa tills lådorna tog slut. Så får köpa lite fler :)

2012-06-06 @ 22:23:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Ha ha ja varför ens komma på tanken? 5 tjejer i EN bil till ULLARED?! ha ha



Fina fynd. ÅÅhh jag vill oxå ha en sån one piece. Dom har varit slut varje gång vi har varit där. SNYFT



Ja klart rådjuret var störigt=)

kram

2012-06-07 @ 20:07:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0