AKTA ER FÖR KATTEN!

Vår "dumma" katt (får man säga så?!??!) har vid två tillällen kommit hem med ekorrungar, döda....stolt kommer han hem och ska visa upp sin fångst! Men jag blir bara så ledsen och arg på honom, inte behöver han väl ta ekorrungar?? ta möss det gör mig inget, men inte söta ekorrungar!!!

Lite snäll är han kanske allt för han har i alla fall lämnat en unge kvar så inte mamma ekorre blir helt utan bebisar. Detta såg jag genom köksfönstret och var tvungen att gå ut och fota. Mamma ekorre med en unge. Men tusan vad mamman blev arg när jag kom lite för nära. stampade på en gren och lät massor. =)



Ungen, mamman stampar och för oväsen några grenar upp!



Länge var dem kvar i granen, sen ner på gräsmattan och vidare till ett nytt ställe, det var precis som mamman skulle visa ungen runt! =)


Jag har gärna ekorrar som hoppar runt

Men snälla

AKTA ER FÖR KATTEN!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dumma katt :( hoppas han låter bli dem nu!

2012-06-07 @ 16:42:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina bilder, ekkorrar är ju så söta! Hoppas katten ger tusan i dem nu bara... KRAM

2012-06-07 @ 18:23:20
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0