Sen sist!

Det är sommar och semester, vilket innebär för mig att datorn och allt vad det innebär inte har speciellt hög prioritering. Vilket innebär inte mycket blogg inlägg här inte.
 
Tänkte uppdatera lite i alla fall.
 
Vädret är ju lite halvdant, lite sol mycket moln.
 
Vi hittar på mycket skojiga saker i alla fall.
 
Jag och Selma och Theo var på cirkus, mycket spännande tyckte dem att det skulle bli.
 
 
I väntan på att cirkusen ska börja.
 
I pausen blev det ridning
 
 
Hihi på kameler. oj vilka stolta barn jag hade sen, vi vågade mamma! =)
 
Jag och Mange var i fredags på stans godaste (och dyraste) restaurang och åt middag, bara vi två. Så mysigt, vi tackar för julklappen! =) Medans vi var och åt så var barnen hos farmor och farfar. På lördagen åkte Mange till tyskland för att fylla på föråden. =) Jag och Johanna hade en mysdag på stan med lunch, shoppingfynd och fika. Sen var det dags att hämta hem barnen. Nora gillar sandlådan hos farmor och farfar.
 
 
 
 
Nora har också väldigt roliga ställen att somna på tex. mellan soffan och bordet. trots att båda sofforna var lediga:
 
Sov gott gjorde hon i alla fall. =)
 
Theo har hjälpt till att klippa gräset också. Trodde han skulle tycka det var kul i ungefär 10 minuter men han höll på en timme, även om han hängde som en vante efter gräsklipparen ett tag. =)
 
 
Nora är precis som sin mamma, när man är mätt så sätter man skålen på huvudet! =)
 
 
Lite av vad vi gjort dem senaste dagarna, massor med lek och bus med grannens barnbarn och den andra grannens barn och lite kompisar, och bad i sommarpresenten.
 
Tror att barnen gillar sitt sommarlov. =)
 
På kvällarna har Mange fixat med ovanvåningen och jag har vikt en massa tvätt.
 
Denna veckan har jag också försökt städa lite, vilket inte har gått så jätte bra vissa dagar.
 
Igår vaknade jag bombförkyld inget kul alls, men idag är det redan lite bättre, hoppas hoppas jag är frisk i morgon.
 
På fredag kommer Anna med barnen hit och stannar en vecka. Kompisarna från England/Holland kommer nämligen hit!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0