Går inte att beskriva!!

 
Vi haft en underbar vecka, jag, Anna och barnen, fårr träffa våra nyblivna underbara vänner från England och Holland.tre av dessa underbara människor har vi träffat innan två av dem flera gånger, medan några var nya ansikten.
 
Jag vet inte hur jag ska summera denna veckan mer än att den varit intensiv, härlig, jobbig (ibland när inte barnen ville somna om kvällarna) rolig....
 
Bilder säger mer än tusen ord....
 
 
Hela gänget i onsdag hemma hos mig och mange eller min tillfälliga sambo Anna. =) Några trötta barn saknas.
 
 
 
Vi åkte och bowlade en dag med alla barnen (6st, för felicias och kevins kusin var också med) Tur vi var tre vuxna den dagen. =)
 
 
 
Selma och Felicia har fixat i veckan, gjort ett hus av den gamla hundkojan och allt vad dem nu gjort! =)
 
 
Nora hittade nya vänner, Luke och Remy. Luke var favoriten dem dagarna vi hade möjligheten att träffa grabbarna. =)
 
 
 
Helt klart favoriten. Luke. =) han fick t o m ett par pussar (det är det inte alla som får) =)
 
 
 
Studsmattan hos Anna och Matte var en höjdare tyckte Nora, och skulle bara hoppa hela tiden!
 
 
Detta är inte ens hälften som har hänt, men en del i alla fall. Det är jätte svårt att förklara allt i en blogg, men ni har fått en glimt vad jag har varit/gjort den senaste veckan!
 
Saknar grabbarna redan, även om det är skönt att ha Mange hemma igen! =)
 
Miss you guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0