Blötdjur, duvunge och fest.

Här är det fullrulle hela dagarna! =) 5 barn och jag och Anna, kan inte annat än bli fullrulle. Barnen busar hela dagarna.
 
I förrgår hittade Selma och Felicia en duvunge som hade trillat ner från sitt bo.
 
 
Vi tackar vår granne för hjälpen med duvungen, Jag hade inte en anning om vad vi skulle göra.
 
I lördags var det födelsedags fest för Anna och Kev (som fyllde 50 i tisdags)  mormor och morfar passade barnen (mina) inte alla fem. =)  Jätte rolig fest, och Kev blev väldigt rörd över våra påhitt! =)
 
 
Tal, presenter och Selma och Felicia hade målat jätte fint och skrivit grattis Kev på vars ett lakan som vi hängt upp i tältet. =)  (tyvärr ingen blid på det, glömde ta)
 
Nora tyckte att hennes nalle var lite varm i söndags tror jag. den fick nämligen ta ett dopp i poolen.
 
 
Det rullar på här med massor bus, och två trötta mammor. =) Men det kan det vara värt!!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder :)

2012-07-16 @ 10:53:28
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0