Nora bus

Idag har Nora busat som vanligt, bland annat ätit kattmat med sked =) Konstigt hon äter det med sked och sin mat med händerna?! =)





Sen har hon även klättrat upp på mormor och morfars vardagsrums bord idag, ganska många gånger, trots mormors försök att låta arg och säga att hon inte fick klättra upp där så bara flinar hon världens busigaste flin och klättrar upp igen! =)  sötnöten.

Hon blir nog busigare än Theo...eller det är hon redan! =)

När jag kom och hämtade Theo på förskolan idag står det på deras tavla, Vi har svinkoppor, kräksjuka och halsfluss på förskolan. Gissa om Theo ska dit i morgon och på fredag??  Ånej, inga fler sjukor säger jag och håller honom hemma. (tur jag inte börjat jobba än)

Utanför fönstret regnar det.....var är snön??? inte här i alla fall, lite trist faktiskt, skönt att slippa skotta men det är så mörkt och tråkigt....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha kattmat är väl godare med sked antar jag? :)

Haha kan tänka hennes flin mot mormor ;)



usch det lät som vår höst då hade vi allt det där..... glad man klarade sig då iaf :) Förstår du inte vill lämna honom då! :) ni har haft nog med sjukor redan!



Nej lite hosta kan man leva med...men vi har ett barn som hostat sedan det skolades in i augusti.... man bör kanske kolla upp det som förälder? Det är inte hälsosamt... :)



en dag extra förlorar man inte mkt på, man tjänar på det i längden, man ger sitt barn en ärlig chans och återhämta sig och hänga med i tempot hos oss :)



2012-01-18 @ 20:29:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

HÄR är snön, du får den om du vill, bara att hämta, gärna från just min uppfart ;-P OCh så jag skrattar åt Nora, en bustjej utan dess like, men oj så söt <3 KRAM

2012-01-19 @ 08:05:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0