Är så glad!!

Vi slipper sova på sjukhuset mera!!!

Är så glad. Ska bli skönt att få vara hemma på kvällarna och få sova i sin egen säng!

Nora är bättre, nu går hon ännu bättre än igår! 

Proverna visade ingenting, båda bra och dåligt, hade ju varit bra att se vilken bakterie vi ska behandla mot. men men blir en 2 månaders efterbehandling nu hemma. Men vad gör det bara hon blir bra i foten!

Jag är så glad, så glad, så glad!!

Jag längtar tills jag får gå och lägga mig ikväll...i min egen säng bredvid min älskling!

Nu ska här bakas pizzabullar!

Hej så länge



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så skönt!!! Är glada för er skull!!! Fira ni med pizza bullar å massa mys <3 KRAM till er!

2012-01-31 @ 13:20:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Tjoho!!!!!!!!!! Jag e oxå överlycklig att ni e hemma igen! SÅ skönt för er!!! Lycka!

Jo sant att det är ngt jobbigt att dom inte hittade ngt. Men skönt ändå såklart.

Presenten här hemma längtar efter Nora. Får se när de passar er.



Sv: Ja jag trodde oxå att de skulle glömmas bort, men saken är att det är så kul med lapparna att man ej glömmer dom.

Kramar

2012-01-31 @ 13:31:35
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0