så trött på detta nu

Varför blir vi aldrig friska??

Nu är det jag som ligger däckad. varit hos läkaren idag för ont i halsen och 40graders feber i två dagar är ju inte bra.

Dag nr 3; var hos läkaren idag, jo men visst halsfluss, inte ens halsprov behövdes. dubbledos pensillin. 2 tabletter 3 gånger om dagen i tio dagar.

jag blir så trött på detta.

Envis jäkla feber är det också, trots ipren och panodil vill den inte släppa helt.

Jag som blir så utslagen av feber, det räcker med pyttelite så orkar jag inte göra någonting.

40 graders feber då orkar jag knappt gå på toa bara.


Jag hoppas bara att vi blir friska snart. För nu är jag väldigt trött på detta.




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nu har ni haft ert kan man tycka! tur att det vänt nu <3 KRAM

2012-02-05 @ 09:46:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Tycker så himla synd om er. Ni har drabbats hårt nu ett bra tag. Är Nora bättre nu?

Massa kramar

2012-02-05 @ 20:23:39
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0