Helt klart

på bättringsväg. Halsen gör nästan inte alls ont längre. jippi jag kan äta, fast maten smakar ingenting. lite tråkigt, men smaken kommer väl tillbaka. =)

Selma och Theo är och åker skridskor (för första gången) med Mange och farmor och farfar. lite över deras läggtid, men nångång får det väl bli så. Tyvärr är det jag som kommer att få det i morgon, men trötta och gnälliga barn.

Imorgon är det som vanligt igen, Mange jobbar och barnen ska till dagis och skola. Jag hoppas Nora sover på förmiddagen så jag kan vila lite då.

Fortfarande jätte trött. Förhoppningsvis piggare i morgon. hoppas hoppas.

Nora sover så jag ska passa på att slänga mig på soffan och slappa lite innan dem kommer hem från den spolade tennisplanen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha javisst är det så det skall vara när det gäller mig :)

2012-02-08 @ 14:56:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0