död mus borta?

Jag vet inte vad det var som luktade i hallen igår, men idag luktar det inget! Har den döda musen rymt? (om det nu var en död mus som luktade)

Idag efter att barnen har kommit hem blir det fika och sen skridskoåkning med Theos bästa kompis och hans mamma och lillasyster.

Dem två små, lillasystern och Nora får väl sitta och titta på i sina vagnar! =)

Ska bli kul att se barnen åka skridskor, jag har ju inte varit med dem andra gångerna Theo och Selma åkt. Ska fota lite så ni också får se.

Har varit lite bildlösa inlägg på sista tiden. får bli ändring på det.

Nora har somnat, så jag ska passa på att smita ner i källaren och fortsätta med mitt lilla projekt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Ditt lilla projekt? Spännande!!

Saknar dig vännen!! Massor.

Ja bilder på skridskoåkningen önskas!!



Tack vännen hoppas oxå jag får bra medicin om de nu behövs. Vill ej!!!



Kramar i mängder

2012-02-10 @ 13:12:09
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0