Bättringsväg?

Tror det gå åt rätt håll. Fortfarande helt slut.

killar i halsen, lite tjock och lite ont. Men nu kan jag i alla fall äta lite mera, och efter 4 nätter men typ ingen sömn, jo lite men att vakna minst en gång i timmen, fryser, svettas, torr i halsen......gör inte mig pigg i alla fall. Men i natt har jag sovit mycket bättre, visst vaknat lite men inte så mycket!

Febern har nog släppt nu.

Andas genom näsan är omöligt, helt täppt.

Jag har tur som har världens bästa älskling, som var hemma från jobbet i fredags för att ta hand om barnen och idag när han måste till jobbet för att dra igång en montering tog han med sig Nora och Theo (som är ledig från dagis på måndagar) Theo helt överlycklig, han har frågat massor gånger om han får följa med till pappas jobb! =)

I Lördags lekte barnen kurragömma, dem var så söta. Selma och Theo sprang och gömde sig och Nora letade upp dem, hon hittade dem varje gång. Hon blev så glad när hon hittade dem. =) Sötnosarna.


I Fredags hände något kul också, men det kan jag inte berätta än, men tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Gulligt av Mange att ta med barnen, ta då hand om dig idag. Skönt du börjar bli bättre . O va bra att det var medicinen hon reagerade på o inte kräksjuka.

Japp nästa fredag ska jag dit till reumatologen



massa kramar

2012-02-06 @ 15:30:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0