men varför inte?! :-(

jag har en ledsen tjej här som missar sin skolavslutning idag. inte nog med att vi (selma, nora och jag) fortfarande är hostiga och förkylda. så har Selma blivit magsjuk. :-(
Blir nog en annorlunda jul i år. så tråkigt. men men det är väl bara att försöka göra det bästa av det hela.

Hoppas bara det inte blir långvarit kräkande. och att ingen annan här blir sjuk ( men sån tur har vi nog inte)

just nu ligger jag och Selma nerbäddade i varsin soffa med hinken hos Selma och tittar på trassel. Trötta båda två men Selma kan inte somna och jag halvsover lite emellanåt.

väldigt kul inlägg detta, men så ser det ut.

go natt eller gomorrn kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0