Fötter??!!

Min mobil är bort... den har fått fötter eller fått lite hjälp på traven...hmm
 
Inget kul alls, känner mig helt naken utan den. Tänk vad beroende man kan bli av en pryl.
 
Tror en söt liten Nora varit i farten.. kanske eller ligger den i snön någonstans hemma.  =(
 
För vintern har ju kommit även hit till skåne, frågan är bara hur länge vintern tänker stanna?!
 
Barnen hoppas ända till jul såklart. Jag också egentligen, men tänk om mobilen ligger där i snön och bara väntar på att jag ska rädda den. =) Tror ju förstås inte den har överlevt då men då vet jag var den är i alla fall.
 
Letadet fortsätter, var kan en två åring lagt den?
Redan vänt upp och ner på hela huset.
Dessutom sopat och skottat ute, inte hittar jag den. =(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0