Tiden.....

Tiden springer verkligen iväg och jag är sämst på att blogga.
 
Jag ska försökra bättra mig på denna punkt, men jag hinner inte riktigt för tillfället känns det som.
 
Förra veckan sprang iväg, lämna barn, jobba, handla, ut och gå, tvätta, städa, laga mat, kalas, mysa, leka och busa.
 
Ungefär så ser det ut för tillfället.
 
Denna veckan jobbar jag bara tre dagar. Måndag, tisdag och onsdag, sen kör vi iväg på lite minisemester. Till Borås bär det av, titta på djur och hälsa på goda vänner med barn.
 
Ska bli skönt att komma hemifrån och slippa vardags lunken några dagar.
 
Vi passar på att åka innan skolan är börjar och när förskolan ändå har stängt ena dagen och enbart vikarier den andra dagen.
 
Jag hoppas på att det blir en vända i skogen när vi är lite uppåt landet, vill ju hitta lite kantareller.
 
Alla säger att det finns så mycket kantareller men jag har då inte hittat speciellt många inte.
 
Måste leta på fel ställe, eller letar alla precis där jag letar och hinner före mig, hmm...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!!
Ja det är massa kantareller i skogen i år! Så ut i skogen plocka & njut.
Hoppas ni får en underbar minisemester kära du
Måste ses snart.
kramar fina du

2012-08-13 @ 20:41:17
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0