Sovit en runda

Återigen är det fredag, och en vecka till utan Mange har gått (tack vare fina vänner och familj).
Ikväll kommer han hem, någon gång under kväll i alla fall.
Han ringde igår kväll vid tio och sa att dem hade tio timmars jobb kvar innan dem var klara. vi tänkte fixa det nu.
 
Jag sa bara: du kan inte mena allvar med att ni ska jobba tio timmar till nu. ni har väl jobbat sen 7 i morse?!
Vi kör så länge vi orkar, var svaret jag fick.
 
Jaa jag säger då det, förstår ju att dem vill bli klara, men någonstans kanske man måste sova lite också??!!
 
Skickade ett Sms till honom i morse och frågade om dem fortfarande jobbar.
 
Vi jobbar igen har sovit en lite runda!  
 
En liten Runda ?? Undrar hur många timmar det är? eller minuter? I en säng? eller på golvet i fabriken?
 
 
Jag tycker det känns lite olustigt att dem sover så lite och jobbar hela tiden och sen ska sätta sig i en bil och köra i typ 6 timmar hem idag.
 
 
Ikväll kommer i alla fall min antagligen väldigt trötta man hem. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0