Gräsänkling....

eller vad det nu heter, i alla fall är mange i tyskland och jobbar hela veckan, han åkte igår direkt (i princip) när vi kom hem från vår underbara minisemester (kommer ett annat inlägg om det så fort jag hinner)
Det är tur att mina svärföräldrar finns, dem har hämta barnen idag, jag jobbade ju till 18 och så hämtar dem på fredag också. Mina föräldrar är på semester i turkiet(?!) tror jag det var. 18,30 hade varit alldelse för sent att hämta barnen, då är dem ju ganska trötta.
 
Lite tomt utan min älskling är det, även om jag gillar att få vara lite för mig själv.
Tur jag har underbara vänner som både har erbjudit sig att hämta barn på förskolan och fritids och komma och hålla mig sällskap!! <3
 
Jag beundrar vekligen ensamstående föräldrar, jag vet inte riktigt hur ni fixar allt, men måste man så fixar man väl det..??!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :)

Ja det satt en snygg allt för ung kille i kassan ;)

2012-08-21 @ 17:54:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Hej hej älskade vän
Ja du , bara skrik om du behöver hjälp. Finns här. Alltid!!
Ja vi måste ses. o de SNART
saknar dig
kramar

2012-08-21 @ 20:01:58
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0