Träning

Igår tyckte jag att jag var lite duktig i alla fall.

Många kör iforms 12 veckors pogram, men springa är inte riktigt min grej, ibland kan jag få mina ryck, men dem vara oftast inte så länge.

Jag kör mitt eget race!

Igår:

35 min promenad på lunchen (så himla skönt att gå en runda på lunchen, helt själv)

Sen på kvällen körde jag lite hemma träning på 35 min (var pogrammet på) sen lite rockring och plankan.

Dessutom åt jag inga onyttigheter.

Idag:

Kan säga att jag har träningsvärk i benen och rumpan idag. Fast det är ju ganska skönt för då har det ju gjort någon nytta. =)


Idag blir det promenad på lunchen och sen ikväll när Selma har sin dans.



Känns bra, kanske jag kan komma igång på riktigt nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0