Projekt

Denna veckan (hittills) har verkligen gott i ett.

Har hunnit med en del, dock inte bloggen så mycket.

Jag har en del projekt igång sammtidigt så när Nora sover håller jag på att fixa och dona.

Vill få vår sängstomme klar så den håller jag på att fixa, men det är ju lite torktider som måste väntas in, så det tar ju lite tid.

Hallonbuskarna som jag fick i söndags har nu blivit planterade där dem skulle vara, började även gräva resten av trädgårdslandet, då det är helt igenväxt och alla jordgubbsplantorna är huller om buller, vet inte om det är rätt årstid att fixa det, men jag fixar det i alla fall.

Sen är det ju såklart det vanliga, diska, städa, laga mat, tvätta, och ta hand om barnen.

Fullrulle med andra ord!

Men det är skönt att det blir gjort i alla fall!

Har även hunnit med lite träning, i måndags blev det fuego och i går blev det mammacore, idag fick en promenad till affären och lite grävning stå för motionen.

Nu är jag slut så sovläge intas!

tyvärr så glömmer jag ju ta kort, lovar att foto lite i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0