Theobus 4år!!

Idag blir vår buskille Theo 4 år.

Galet som tiden går.

tror att han haft en bra dag trots tandläkarbesöl (fast han tycker ju det är kul, välja leksak och fråga tusen frågor om alla saker som finns till tandläkaren)

Dagen för honom började såklart med sång, paket och frukost på sängen, frukosten struntade han in och slet upp paketen i rasande tempo. =)





Sen åkte vi till maxi och handlade inför barnkalaset i morgon och det var ju också kul.

Därefter till tansläkaren och sen äntligen till dagis, där födelsedagsfirandet fortsatte.

När jag hämtat honom och Selma kommit hem från skolan, lite mellanmål, sen körde vi iväg på julmarknad, vilket Theo tyckte var kul ett tag, när vi var där man fick provsmaka, sen var det inte så kul längre, så vi körde hem (lite för mycket bus, så jag orkade inte mera)

Theo hade ju bestämt middag ikväll, potatisgratäng och kycklingklubbor. en av hans favoriter. =)

Som efterrätt belv det ju en annan av Theos favorit nämligen kladdkaka med grädde och hallon.

Han tycker att han har haft en bra dag när jag frågade honom! =) Och det är ju tur det.

I morgon blir det barnkalas för Theo och sen blir det barnkalas för Selma på söndag, så fullrulle denna helgen också.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men oj oj oj så mycket som hänmt sedan jag sist kikat in, kalas å allt, får skicka ett försenat GRATTIS nu <3 Å lämna kramar i massor!

2011-11-21 @ 10:51:31
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0