barnkalas x 2

Barnkalas nr.1 av 2 är avklarat. Vi överlevde hahaha

Theo har haft sitt barnkalas idag, han var nöjd, fast lite besviken att det inte kom fler sa han...haha alla som han bjöd kom ju! =)

Imorse när han vaknade strax efter 9 så kommer han in i köket där jag höll på att fixa och sa:

I dag ska jag ju ha barnkalas, varför väkte du inte mig?? (då trodde han att han missat kalaset) sötnosen!

När jag sa att kalaset är om några timmar blev han glad och sprang direkt och tog på sig en skjorta! =)

Imorgon är det barnkalas nr.2, Selmas kalas, vi får väl hoppas på att vi överlever detta kalas också! =)

Nu ska vi slänga oss i soffan och slappa


Kommentarer
Postat av: Johanna

Flitig vet jag inte.... Jag tar inte direkt ut mig, det är lugnt tempo för knäets skull..och order fårn sjukgymnasten.... och det är ju bara 1 vecka jag fått lov och göra det på :)



kram

2011-11-21 @ 18:01:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0