Theo skrämde liver ur mig!!

I går var jag hos Petra och åt god taco paj med tillbehör och sen massor godis tror jag var sockerbakis idag, kan man vara det??

Jag hade en fantastiskt trevlig rolig underbar kväll igår! Tack vännen , det var längesen jag hade så roligt! =)
Det var så skönt att få träffas utan barn, det händer nästan aldrig! Att sitta ner och äta i lugn och ro är guld värt ibland! =)

Jag kom hem klockan 1 på natten och såg att tv:n där uppe var igång (såg det uteifrån)så jag tänkte jag skulle gå upp och stänga av tv:n, går upp tittar inte så nog och så höra jag bakom mig: Hej Mamma!!

Då låg Theo på soffan och tittade på gud vet vad, jag höll fan på att kissa på mig, jävlar vad han skrämde mig.

Jag frågade Theo varför han var vaken och om han sat igång tv:n (för den är lite krånglig att få igång)

Men nej han hade vaknat och Tv:n hade varit igång.

Jag blev så skrämde så jag har nog aldrig varit med om något liknande!

Halv 3 på natten fick jag honom att somna igen, och det roliga var att Mange har inte hört ett dugg!! Tur at jag fick sovmorogn i morse kan jag säga!

Idag har vi haft picknick i T- parken för Markus och Nina från bollibompa var där och hade en föreställning för barnen, mycket uppskattat, vi passade på att ha födelsedagspicknik för Mange också, så mina och hans föräldrar och hans syskon var också på plats!







Autografer fick dem också förstås.

underbar eftermiddag blev det!

Nu ösregnar det!! Inte kul, en knall hördes det också!

Petra och M räddade mig, dem kom precis hit och håller mig lite sällskap, Mange är hos sin bror, Selma är hos farmor och farfar och Theo och Nora sover!

Tack för trevlig sällskap Petra och Mattias!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev inte mkt till åska igår, 1 knall, fan inte lönt haha!



Ja det skall bli kul det var ett tag sedan vi skvallrade.... =)



Ja, det var så skönt och bara radera. kram

2011-05-15 @ 12:15:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0