sudda sudda...bort din sura min....

Jag har varit en dålig bloggare på sista tiden!! Jag har inte orkat, inte haft nått att skriva heller, bara gnäll i såfall!

Barn som sover så där bra på nätterna, som är sura och gnälliga på dagen!!

Sen babysim och simskola på det!!

Inte varit någon höjdar vecka om man säger så! Men eftermiddag blir det ändring på det för då kommer Johanna hit och traggar och jag skulle tro blir tvingad att läsa en och annan bok för barnen! =)

Sen lite grillat på det och lite gott vin, så ska det nog bli bra! =)

Nu på förmiddagen har jag i alla fall städat klart, har kämpat hela veckan med det! =)

Hoppas att dem stora är lite gladare idag när jag hämtar dem på dagis! Selma har säkert massor att berätta dem har nämligen varit på utflykt idag! =)



Så hör glada hopps jag alla är i eftermiddag! =)

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin bild på er!



Haha ja De kommer väl köra med mig som vanligt! Och grillat, såååå gott!



Ja, proverna är tagna, så nu får vi se vad det visar... :) kram

2011-05-20 @ 12:20:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas helgen går i glädjens tecken, å att du får många skratt! KRAM

2011-05-20 @ 14:57:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0