Manges dag

Började med "skön"sång och frukost på sängen

'

Dagen forsatte med jobb för hans del

På kvällen när han kom hem från jobbet fick han några gratulationskort i handen och en öl utvisade till trädgården, för i köket fick han inte vara.

Jag lagade en överrasknings middag och hans föräldrar kom, suprice!! =)



Räkmacka till förrätt och helstekt fläskfilé med potatisgratäng till huvudrätt och sin favorit tårta till efterrätt!

Tårtan hade hans föräldrar med sig, för jag kom ju fram till att jag hinner inte baka också! =)

Simba brukar aldrig göra på detta vis med han var tydligen också sugen på tårta



Jag tror att Mange uppskattade sin dag och sina presenter


Anlednigen till att 28 är understryket tre gånger är ett internt skämt, min älskling är lite förvirrad och vet inte riktigt hur gammal han är alltid! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0