feber =( !! åska =)!!

Igår hade vi en mysig förmiddag med "skogs"promenad och lek och frukt picknick på lekplatsen.

Sen fick Theo feber och är fortfarande varm som en kamin! =( Så inget dagis för honom idag, men Selma fick gå, dem skulle till skolan och hälsa på! =)

Simskolan för Selma gick bra idag, blygheten har släppt nästan helt nu! Skönt, nu kanske hon kan lära sig något också!  Jag passade på att simma när hon hade simskolan, var ju ett tag sen jag gjorde det, så träningsvärk i morgon är att räkna med! =) Men skönt var det!

Just nu rullar åskan in...mysigt!! Muller och blixtrar på avstånd, jag älskar åska tycker det är så mysigt, men strömmen för gärna vara kvar ett par timmar till så jag hinner se klart Grey´s och off the map! =)

Tillbaka till tv:n!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag hör till dem som tycker åska är rätt mysigt, iaf om den är på lite avstånd! KRAM

2011-05-12 @ 11:30:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0