Bebisen föddes på köksgolvet!

Idag är det en härlig dag, förutom vädret ena sekunden regnar det, nästa skiner solen ( det är ju skönt förstås). Nora höll på att bli riktigt blöt innan idag då hon sov ute i vagnen och det började ösregna!! =)

Ikväll när Mange kommer hem från jobbet, lämnar jag honom och barnen ensamma. Jag åker till Petra för mat, film och godis mys. =)

Hoppas verkligen inte min dröm går i uppfyllelse, för det vet jag inte om jag fixar.

Jag förlöste bebisen på hennes köksgolv. Vattnet gick och bebisen åkte liksom med vattnet ut!! Men allt gick bra och bebisen mådde jätte bra, Petra också, den enda som inte var så glad var ju Petras sambo som missade alltihop!!


Håll tummarna för att det inte blir så!! =)

Nej nu ska jag ta och städa klart, sen hoppa i duschen och snart iväg!

Trevlig Fredag önska jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0