V.V

Igår var vi hemma hos mormor och morfar (barnens) Selma behövde få sin lugg klippt, mormor är bäst! =) Massa traggande blev det också som vanligt och lite fika. Tiden gick hur fort som helst!

Tittade på lite kort också, fick några mailade till mig som jag ska framkalla! =)

Jag har många projekt framför mig, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt bara!

Idag har jag varit och skrivit in mig hos Viktväktarna (V.V) , nu ska jag komma i mina byxor!!!! =)

Sen blev det in en runda på stan, Selma och Theo träffade farmor, dem gick till Elsa Beskow utställningen, jag och Nora vi var på föräldrar träff på BVC! =)  Sen när jag och Nora var klara gick vi och köpte skor allihopa fast bara till Selma och Theo (och farmor hittade också) och lite smått och gott på H&M.

I morgon börjar Viktväktar livet. =)

kram

Kommentarer
Postat av: hella

Duktiga du Madde, du är grym! Du kommer att lyckas minst lika bra som förra gången! Heja DEJ!!!

2011-03-02 @ 19:52:24
Postat av: Zabine - Wildasmami

Va kul för dig! Hoppas de kommer gå bra för dig! Håller tummarna =) kram

2011-03-02 @ 19:54:04
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: carola

åh så sk jag kanske haka på vv med dig:)

Tänkt så länge men finner inte gnistan, 12 kg efter senaste grav + att jag gått upp 8 kg av mediciner mindre kul.



Mina barn är Sanna snart 20, tvillingarna nils-agnes blir 7 år och vårt lilla mirakel lisa har nyss fyllt 2 år.

Spridda skurar:)



Varm kram...nu har du peppat mig lite:)

2011-03-02 @ 21:28:34
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

har tassat runt och läst hos dig en stund nu på morgonen kul blogg du har!!!

önskar dig lycka till med viktväkteriet

jag kämpar på och äter GI jobbigt utan godsaker :)

kramen lolla

2011-03-03 @ 06:21:22
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gahhh jag får smått panik, det bantas och tränas snart i alla bloggar jag följer å själv har jag noll karaktär... Trodde jag skulle bli inspirerad av er alla som tar tag och blir nyttiga... men näe... jag är nog ett hopplöst fall asg KRAM å lycka till <3

2011-03-03 @ 08:02:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

VV är toppen har själv gått ner 27 kg med vv, å cambridge tog bort förra gravkilona. Har superkaraktär då jag väl kör nått sådant, men väl i vardagen så näääe. Så nu får jag väl sikta in mig på en livsstil som jag kan hålla resten av livet... Motion är nog det viktigaste. Men måste som sagt vänta in INSPIRATIONEN ;-P KRAM

2011-03-03 @ 10:54:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0