suck vilken dag!

Idag har det verkligen inte varit en rolig dag. Jag har varit på dåligt humör hela dagen. Inte hjälper det att Theo inte har lyssnat ett dugg på vad jag sagt och Selma har tramsat och Nora varit gnällig! SUCK!!!

Jag har i alla fall varit hos frissan och klippt mig, Lilla Nora vill så klart inte ligga och sova i vagnen, nej då hon ville se vad som hände!

Som tur var så fanns det frivilliga som gärna höll henne! =)  bland annat en annan kund som satt och väntade på att slingorna skulle bli klara! =)

Sen har det varit galet här nästa hela dagen, en lite stund satt Selma och Theo stilla och bråkade inte medan dem tittade på film



Nu känns det bättre i alla fall, stack hemifrån en runda och gymade. så nu känns det bättre, i alla fall tills i morgon då kommer jag nog att ha träningsverk som bara den! haha.


Jag hoppas på en mycket bättre dag i morgon! =)

Kommentarer
Postat av: kittymon

Usch såna dagar kan man vara utan men tyvärr så finns dom med i kalendern.



det är bra att dom fick lite kakor att mumsa på!



2011-03-14 @ 20:56:44
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Johanna

vissa dagar måste vara så!



Ja jag vet inte hur det gick till att allt hamna denna veckan :)



kram

2011-03-14 @ 22:39:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0