pyjamasparty

Idag har det inte hänt så mycket, Mange och dem stora barnen har varit och gympat, Theo tycker fortfarande inte det är roligt, så han följer nog inte med fler gånger!

Medans dem var iväg så dammsög och moppade jag golvet och gjorde lite fint här för ja vilken gång i ordningen denna veckan vet jag inte! suck.

Snart kommer två jobbarkompisar och en liten kille (ett halvår yngre än Theo) hit på fika!! =)  Ska bli spännande att se hur dem leker! =)

Senare ikväll blir det pyjamasparty hos Petra, eller tjejkväll....Lillan och Selma ville ha pyjamasparty med bara tjejer...hmm...Theo och Mange för alltså killkväll här hemma och oj vad dem ska hitta på , in till stan och äta hamburgare och köpa godis och hyra film. En höjdarkväll för Theo och för mig och Selma också! =) Lilla Nora för ju såklar följa med mamma och Selma! =)

Gissa om Selma har längtat till denna dagen...pyjamasparty, spännande som vara den!


Nu önska jag er en trevlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som ni får en trevlig kväll :) Hälsa från mig!



Haha ja det var kanske tur det :)

2011-03-12 @ 14:26:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt med pyjamasparty, hoppas ni får/har det riktigt skoj <3 KRAM

2011-03-12 @ 20:38:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0