Ganska trött dag!

Idag har vi inte gjort så jätte mycket!

Gick en promenad med en tjej från byn, en ny bekanskap. Mycket trevligt! Alltid roligare att gå tillsammans med någon än själv! =)

Tänkte på sen när jag gick hem att för snart 6 årsen köpte vi huset här, då kände vi ingen i byn, nu har man lärt känna en hel del sköna människor, så härligt. Nu kan man hitta på saker och barnen har massa kompisar att leka med vilket resulterar i att vi (jag och mange ) lärt känna en del människor! =)

På efter middagen idag skulle jag städa tänkte jag...hmmm blev inte jätte mycket av det då vi alla var rätt trötta efter gårdagens bravader! Mest mys har det blivit.

Lilla Nora som alltid brukar var så go och glad, har precis varit super ledsen och inte alls på humör. man blir så ledsen själv när hon är så arg! =(

Theo som precis somnat sa när jag hade läst gonatt sagan för honom: Jag älskar dig VRÅL mycket!! han är så go!! =) Man blir så varm i hjärtat! =)

Nu ska vi fortsätta fredags myset!! =)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag hoppas med det blir bra... ler lile less på det nu...men han tar det iaf på allvar...han kom till och med i håg mig :) om det är bra eller inte vett i katten haha



Ja lite tjejsnack är aldrig fel :) När skall ni lämna barnen i tollarp?=) kram



2011-03-25 @ 19:47:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0