En härlig dag!

Det var fullrulle igår, det är därför det inte blev något bloggande igår!
Så vad gjorde vi:


Jo dagen började med att vakna och äta frukost som alla dagar! =)

Sen gav vi oss ut för solen lyste och det var ganska varmt, två timmar var vi ute på förmiddagen. så skönt!

Vi började med en runda i "skogen"







Dem tyckte det var härligt att vara ute i "skogen" springa och klättra




Selma började samla pinnar i en hög, då sa Theo. Men vi kan ju inte grilla äpple!
Han tyckte det skulle bli en eld så vi kunde grilla! =) Fast inte äpple då förstås



Mendans Selma och Theo sprang och klättra och samlade pinnar sov Nora gott i vagnen!



Sen kom vi till lekplatsen och då mumsade vi på lite äpple!

Sen blev det massor bus på den lilla lekplatsen, en lite katt kom och hälsade på, en väldigt busig liten katt.




Den hoppade upp och skulle gå balansgång tillsammans med Theo! =)




Jag njöt av solen, mendans barnen busade runder.



Efter lunchen så blev det lite pyssel, dem målade gipsfigurerna vi gjorde för hmmm en månad sen är det nog! =)

Sen kom Johanna och hälsade på och go fika hade hon också med sig! =)

Alltid trevlig när hon kommer och hälsar på även om jag och Johanna inte hinner prata så mycket med varandra



Selma och Theo traggar mest hela tiden...hihi..

Vi grillade till middag och oj vad gott det var!! =)

Barnen somnade väldigt snabbt när dem kom isäng. Tog inte många sekunder! =)

En mycket trevlig Tisdag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är därför du får komma hit den 1april, så hinner vi tragga utan där är 2 kids som försöker stjäla uppmärksamheten från dig haha :)



Jag gick och lade mig 22, och jag somna nästan direkt med... :)

2011-03-23 @ 19:09:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0