2 Månader

Igår blev Nora 2 månader!!

Var har dessa två månader tagit vägen?? Tiden bara rusar iväg det är inte klokt!

Men roligt är det, roligare nu när Nora är stabilare i nacken och med mer och ler. Hon är en go och gla´unge! =)



Lagom till hennes Två månaders dag kom det ett paket från Go boken med lite fina saker. Start paketet kostade ingenting inte ens porto! =) Vill ni också ha ett startpaket så klicka in på Go boken



Super fina saker, men Nora kanske inte riktigt börjar leka med dem än, stora syskonen tyckte bebis sakerna var ganska roliga! =)

Kommentarer
Postat av: carola

åh vilken härlig blogg, va bra att du lämnade ditt avtryck hos mig.



Agnes har haft sina sömn problem sen hon var 2 år, min läkare har tagit det på allavar och ska hjälpa oss få hjälp.



Då jag är bipolär är sömnen a och o, lite svårt att få till det nu:)



Nora hette min älskade vovve, vackert namn

2011-03-01 @ 11:17:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: kittymon

Oj redan två månader. jisses vad tiden går fort =)



Ja det känns lite jobbigt för vi har verkligen inte utrymme för att flytta på möblerna men det får väl lösa sig på nått sätt anatar jag. Och katten ja...

2011-03-01 @ 14:49:14
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja tror nog du blir utsläppt i sommar.



Nej, det börja för någon vecka sedan så beror nog inte på morfar... :) kram

2011-03-01 @ 19:18:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0