Sista dagen

Idag var det midsommar fest på dagis, vilken är spännande i sig! Men det var också Selmas alldra sista dagen på dagis! Nu är det sommarlov sen väntar skolan! Tänk att lilla Selma har blivit så stor.

Så här fina var dem när dem gick till dagis idag:



När jag sen hämtade dem, så blev Selma lite ledsen. Hon tyckte det var sorligt att det var sista gången hon ska vara på dagis.

Någon liten tår letade sig ner på hennes kind!  Min lilla sötnos, t o m jag fick en tår i ögat när jag såg henne! =)

Men nu väntas 7 (nästan 8 veckor, för dem börjar en torsdag) veckors ledighet innan allvaret drar i gång med skolan för Selma och dagis för Theo!

Trevlig sommar önskar jag er alla.


(vi får väl se hur mycket bloggande det blir för min del! =)...)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söta så :)



Ja tokiga är vi allt men det är roligt att vara tokig ;)



Hon är bättre men har blivit lite fler besök hos doktorn de hittar inte felet riktigt. Men hon mår iaf bättre.

2011-06-24 @ 01:58:06
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0