tjuvtitt

Här börjar livet sakta med säkert åtregå till det normala, ett par dagar till så är Nora också smittfri.

I lördags rymde jag hemifrån en stund och åkte in till stan för att shoppa klänning till bröllopet vi ska på nu i helgen.

Min "personliga shoppare" Helena följde med mig, för hjälp och smakråd behövs ju alltid! =)

Ni får en lite tjuvtitt



Klänningen är ljusrosa (ser nästan vit ut på bilden, men det är den inte)

Igår rensade jag ut en massa urvuxna kläder hos barnen, idag undrar jag i fall jag inte skulle tagit och plockat bort alla sommarkläder, för det verkar ju som sommaren är slut och har ersatts av ett tråkigt höstväder!! =(

15 grader ut är inte sommar!! tycker jag i alla fall.

I alla fall så blev där en del luckor bland kläderna, så det behövs fyllas på lite här och där!! hihi alltid kul att handla lite barnkläder!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vill ju se en bild när du har den på dig sedan!!! KRAM

2011-07-26 @ 08:23:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du kommer bli kanonsnygg i klänningen! :)



Tack för igår och inatt! :)



kram

2011-07-26 @ 11:53:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0