Stockholm

Här packas det för fullt, känns som jag packat hela dagen! =)

Först till barnen som ska sova hos farmor och farfar (dem är redan där) och nu packas det till mig och Mange (okej han får packa sitt själv) för i morgon klockan 05,00 ringer klockan, sen bär det av mot Malmö och flyget som ska ta oss till Stockholm.

Lär ju inte vara speciellt pigg kan jag säga.

Sen blir det bröllop för min kusin!! Ska bli så kul. kommer antagligen att bli ett väldigt musikaliskt bröllop/fest, då både kusinen och hans blivande fru är musiker! =)

Detta bröllop kommer man nog inte att glömma i första taget (kanske har för höga förväntningar?!)

Ganska trött är jag nu så förhoppningsvis kommer det inte att vara några problem att gå och lägga sig ganska snart! =)

På måndag lovar jag ett inlägg med bilder (har varit dålig på det sista tiden)

Hoppas ni alla får en trevlig helg!!



PARIS

(kusinen spelar bas)


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Roligt att jag inspirerar =)

Bröllop är så kul att gå på, sist jag var på ett så var det mitt eget ;)

Kram

2011-07-29 @ 21:45:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0