Skånesdjurpark och 18 års kalas

Jag måste ju bara berätta att vi var i skånesdjurpark i torsdags och det var vi och inte många flera kan jag säga!! Men det var mycket svalare där än hemma, och ganska skönt att vara där när det var lite folk



klappar en lite kalv!



Selma, Anton,Theo tittar på räven



Det är obligatoriskt att köra grävmaskin (för Mange alltså ;) hihi)

Det var en mysig eftermiddag


I fredags städade vi (skönt att ha det gjort innan vi skulle åka iväg på lite semester tänkte vi)

På kvällen var vi på 18 års kalas hos Manges kusin, där serverades dem coolaste tårtorna (som var gjorde av en annan kusin till födelsedagsgrisen som inte ens är konditor, snacka om fantasi)






Sen vaknade Selma på Lördag morgon med vattenkoppor.

Så någon semestertripp blev det inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad mysigt!! Djurpark är inte fel :)



Ja verkligen en fullspäckad helg MEN så kul har det varit, tur man inte jobbade på morgonen idag. Då hade jag kapitulerat!!



Kram

2011-07-04 @ 11:19:56
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: kittymon

Wow vilka coola tårtor. önskade man kunde göra såna skapelser!



jag har trott attd et skulle komma värsta åskvädret härmed men molnen gick förbi och än så länge nägra stänk här och var men mulet.



Ja det ska ju göras det med. skönt när det är över och hoppas ni slipper mera nu....



Kram

2011-07-04 @ 21:19:07
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men gud vilka grymma tårtor, för fina för att ätas jue... eller ehhh inget kan stoppa ett tårtmonster som mig ;-P KRAMAR till prickiga hemmet <3

2011-07-04 @ 22:25:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0