Nora smittfri

Vet ni vad??!!

Nora är smittfri....

Igår kunde jag köra till Maxi och handla...fattar ni vilken lycka...=)  så skönt att kunna göra något igen efter typ 4 veckors vattenkopps sjuka här hemma...=)

Igår körde vi även hem till mamma och pappa och firade syrran som fyllde år i tisdags !! grattis syrran!! det är så härligt att träffas hela familjen!!

Idag har det städats massor och packat lite, för i morgon kör jag barnen till farmor och farfar, för dem ska sova där 2 nätter.

på lördag morgon kl 8 flyger jag och min älskling (mina föräldrar och minsta lilla syrran) till Stockholm för att gå på bröllop!!!

Ska bli så KUL och skönt att åka iväg lite utan barnen och gå på bröllop!! =)

Hotell med frukost är ju inte heller fel! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0