underbar dag

Idag har jag varit och klippt mig, så skönt!! äntligen känner jag mig som Madde igen! =)

Det gick kanon bra hos frissan, Nora sov hela tiden. Så skönt!

Sen har mamma pappa och mormor här och hälsade på! Mysig eftermiddag. pappa körde hem efter en stund för att jobba, men mamma och mormor var kvar hela eftermiddagen. Mös med Nora och lekte med Selma och Theo.

Mormor byggde lego med Selma och Theo hihi.. monster bil skulle hon bygga tyckte Theo! =)

Stakars Nora hon har fått sin första förkylning...=(  lite täppt i näsan och lite hostig! dumma dagisbasiluskor...
Hoppas hon snart blir frisk igen från det!

Dessa fina blommor fick jag av mormor:



Nu är Mange och tittar på handboll igen, här hemma går det som en dans, alla barnen sov innan klockan var 19,30 helt otroligt!

Ibland är man minsann grymt bra! hihi

Jag ska faktiskt titta på handbollsmatchen nu!! (frivilligt) =)
Sverige-Polen

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

skönt att ha någon som hjälper en med maten :D

jag ska också kolla handbollen ;) friviligt :D

2011-01-20 @ 20:23:14
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh nej stackars lilla Nora! :( dagisbaciller eller?



Tack så mycket! Skall berätta för dig på sön hur du gör, mega enkelt :)



Tack, de tabba sig dock, den skulle varit inne i fredags... så de fick den gratis, inte mer än rätt :)



kram

2011-01-20 @ 22:44:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Såg vad fin du var i håret på facebook! Kanonsnyggt! :)



Vad roligt med blommor, snäll mormor.

Och din man han fick se riktigt underhållning idag. Försökte bjuda Johanna på handboll men hon hade inte tid ;) Hade några biljetter över.



Vilken lyx att du fick lite tid själv, med tre snälla barn. Det är alltid skönt :)



Nej tjejen är inte oskyldig och det är väl inte det smaraste valet man kan göra att vara med någon som är gift men det är ju han som är en idiot beredd att riskera sin familj. Man blir ju inte tvingad, man gör ett val.



Handbollen gick bra idag, inga arga tyskar som skrek på oss i alla fall :P

2011-01-21 @ 02:08:46
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh vilken härlig dag!!! Här har jag haft en ok natt, bogge sov i sin säng hela natten! Dock vaken mellan 3-4 men ok för att vara andra natten! Kram

2011-01-21 @ 10:34:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0