Sömn...

I går var en galen dag, jag var galen av sömnbrist!

Nora sov dåligt på natten (fortfarande förkyld) hon sov gott i vagnen till dagis, och sov fortfarande gott hela 10 minuter här hemma, sen var hon vaken hela förmidagen, dem få stunder hon sov var när hon låg i min famn, gick jag och la henne vaknade hon.

Jag hade verkligen tänkt att vila på förmiddagen, men så blev det inte.

Sen var det dax att hämta Selma och Theo på dagis (som för ovanlighetens skull gick som på räls, ingen Theo som bråkade, vilken tur )

Nora sov gott i vagnen då också, men så fort vi kom hem vaknade hon.

På eftermiddagen sov hon i sin säng mellan 14,30-15,00 det var allt på hela eftermiddagen!

När Mange kom hem strax innan 17 då var jag mer död en levande! Nora somnade jag gick och la mig vem vaknade?? Jo Nora.

Vilken tur hon har sovit lite bättre i natt, hon somnade vid halv ett (alldels för sent och jag var så trött så jag visste inte vad som var upp och ner) sen vaknade hon 05,00 i morse och ville ha mat, sen sov Theo till 7 selma till 7,30. Nora 8,00 Fullrulle!

Nu sover Nora igen förhoppningsvis sover hon bättre idag, så kanske jag kan få något gjort idag och leka lite med Selma och Theo (för att få sova en liten stund när dem är hemma kan man ju glömma)

Idag är dessutom Nora 1 månad!! En månad?"! kan ni fatta?? det kan inte jag!

Nej dax att dra ner i källaren och fixa med tvätten!

Snarar på alla kommentarer senare idag (om jag får möjlighet)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh en månad? Wow, tiden går verklgien snabbt.



Japp, man kanske kan lära sig hur man tar det lugnt :)



Vad bra att hennes lag vann, vilka hejade hon på?



Detsamma!!

Kram

2011-01-25 @ 17:51:37
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0