Piggare idag

Dagen idag har varit mycket bättre än igår!  tack för det säger jag bara!
Mycket piggare idag!

Lekrummet har blivit städat utan alltför mycket tjatande och bara lite hjälp av mig. =)
Lite pysslande har dem hunnit med, en bil gjorde Theo och Selma gjorde lite alltmöjligt, fritt skapande! =)
jag har hunnit med lite tvätt och lite städande och myst med barnen såklart.



I söndags var jag på ljusparty hos Johanna, lite ljus blev köpta, inte så mycket och sen blev jag "på lurad" (hahaha) att ha ljusparty här hemma i mars.

Då ska det nog handlas lite mera (hoppas elräkningen är mindre då)

Ett mycket trevligt ljusparty och väldigt god kaka (mums)


Idag börjar mitt nya lite nyttigare liv, bara så ni vet. Nu får det vara slut fikat, nyttigare mat och mindre kakor och godis. (undrar hur länge jag klara mig utan choklad??)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah förlåt! Men jag lovar komma och köpa.... lär väl ha slut på ljus då kanske haha... fylla på behöver man alltid!!



Hojta till om du vill jag skall baka kaka så gör jag det =)

2011-01-25 @ 19:17:35
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket =)



Ja bara hojta till så fixar jag om du inte hinner!! :)



ja dte går åt en hel dle ljus u varje dga känns det som :)

2011-01-25 @ 22:16:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Man vänjer sig snabbt bort från chokladen :) Det tror man inte men det går fkaitks!



Haha det är ett mysko ord tycker jag.



Aha då vet jag vilka de var, Rumänien. Min syster hejade på dem också :)

2011-01-25 @ 23:54:59
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nyttigare liv har jag med startat, har klarat två dagar... Men trillade dit i dag då maken kom hem med semmeltårta, typiskt! Å med sömnen i egen säng går det faktiskt bra, så skönt! KRAM <3

2011-01-26 @ 17:07:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0