Handbolls änkling

Handbollsänkling (finns det något som heter så?) är jag idag!!

Mange är i stan och kollar på vm matcher och jag är hemma med barnen! Jag har nattat barnen själv!!

Det gick ju jätte bra, var lite nervös över hur det skulle gå men det gick ju bra! =)

Barnen sover och här är det tyst och lugnt, men vågar man gå och duscha? Risken är ju att Nora vaknar (man vet inte riktigt med henne, men det är nog snart dax för henne att vakna igen och äta lite) och det är ju inte så kul om hon ligger i sängen och skriker när jag är i duschen och mange inte är hemma!

Jag skulle ju inte vilja ha det så här varje dag, blir så i morgon igen då Mange ska titta på handboll igen! =)

Jag beundrar verkligen ensamstående mammor pch pappor! Någon gång ibland går det ju bra, men alltid? Nej tack!

I morgon blir det till att lämna dem stora på dagis och sen bär det av till stan för klippning , jag och Nora ska till frissan, Nora ska inte klippa sig men jag! =)

Sen hem och så kommer mamma och mormor hit för lunch och sen ska vi hämta hem Selma och Theo! Sen blir det mys hela eftermiddagen! =)

Jag vågar mig nog på en snabbdusch i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi ja, mina föräldrar e också inne o kollar å handboll ikväll :)

Ja, vi har målat taket, skåpsstommarna, kaklet o listerna. O så har vi köpt nya luckor,handtag, golv o lampor o lite sånt.. De e typ allt.

Gick på sammanlagt 13000 alltihopa. Helt ok tycker jag.

2011-01-19 @ 21:02:35
URL: http://borgander.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog är det skönt att vara två... Kram <3

2011-01-20 @ 16:04:07
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0