Flyga annat land.....

Theo: jag ska flytta...

Jag: jasså, var då?

Theo: flyga flygplan till annat land

Jag: okej

Theo: till Kylarköping

Jag: till Kylarköping?  Vad ska du göra är?

Theo: Bärgaren!

Jag: okej, Hej då!


Theo blev sur, när vi sa till honom att man inte får slänga spagetti på golvet..

Så nu ska han flyga till Kylarköping! (där bilarna i filmen Cars bor)   (än har han inte flygit någonstans och han har nog glömt bort det nu, är ju någon dag sen han blev sur)

Gissa om vi skrattade sen, inte just när han sa det då lyckdes vi hålla oss från skratt! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

747 skall inte på vaden vid ödlan.... :)



ibland får man vara lite hemlighetsfull :)

2011-01-31 @ 22:16:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0