babbel

Har inte hunnit blogga på några dagar! =)

I fredags eftermiddag/kväll fick jag verkligen ett städ ryck!!  det gäller att passa på när dem kommer.

I torsdags köpte jag en ny sopborste och golvmopp, vilket innebar att i fredags städade jag städskåpet (så dem nya sakerna skulle få plats) och vad hittar man i städskåpet? Jo 5 nya diskborstar, en massa disksvampar och disktrasor ja inte ens visste jag hade! =)

Sen dammsög vi och moppade golven (jag och barnen) vi var väldigt effektiva. =)

Sen blev det fredags mys!

I lördags fick jag äntligen ner julgardinera i vardagsrummet (kökets julgardiner är fortfarande kvar, men det är på gång)

Sen var vi på mys/taco kväll hos svärmor och svärfar, hela familjen Lundahl helt enkelt! =) Mycket mysigt, det bästa var nog när jag och svärmor var i köket och resten sjöng med tv:n (högt) under bollibompa och Selma skriker TYSTA!! =)

I går (söndag) gjorde vi inte så mycket, jag och Nora tog en långpromenad i det fina vädret, så skönt det var. Sen tittade vi så klart på handbollen. =)

Idag har vi inte gort så mycket heller, lite av det vanliga man får göra varje dag. Selma och Theo har inte varit på dagis idag, dem har så tråkig hosta och  Theo har nog haft lite feber idag också! =(

Vad som händer i morgon?? vem vet?!

Livet är så himla spännande just nu! =)




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Skönt att du uppdaterar, började undra vart du tagit vägen ;-) KRAM <3

2011-01-31 @ 14:19:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0